Jezelf een rol toekennen in het Portaal voor Lokale Besturen

Stap 1

Na registratie ontvang je een mail met de link naar het Portaal voor Lokale Besturen.

Om in te loggen gebruik je:

Klik op de knop 'Medewerkers'.

Klik op de knop ‘Medewerkers’.

Stap 2

Selecteer jezelf en klik op het potloodje om je gegevens te wijzigen.

Selecteer jezelf en klik op het potloodje om je gegevens te wijzigen.

Stap 3

Klik op Bijkomende rollen toekennen.

Klik op ‘Bijkomende rollen’ toekennen.

Stap 4

Vink de rol aan die je nodig hebt. En klik daarna op de knop Ga verder

Vink de rol aan die je nodig hebt.

Stap 5

Klik op 'Verstuur uitnodiging'

Stap 6

Je krijgt een bevestiging dat je nieuwe rol toegekend werd.

Bevestiging van je nieuwe rol.

De knop met de toegang tot de net toegekende rol wordt zichtbaar op het Portaal voor Lokale Besturen.

Toegekende rol is zichtbaar.